Այլեքս փաստաբանական գրասենյակն իրականացնում է քաղաքացու իրավունքների պաշտպանությունը ժառանգության իրավունքի իրականացման հարցով, որի շրջանականերում, որպեսզի պարզվի անշարժ գույքի նկատմամբ սեփականության և այլ իրավունքներ ունեցող անձանց շրջանակը անհրաժեշտություն է առաջացել ՀՀ ԿԱ ԱԳԿՊԿ Դավթաշեն տարածքային ստորաբաժանման կողմից ստանալ ժառանգության իրավունքի օբյեկտ հանդիսացող սեփականության իրավունքի ծագման հիմքը, որը մեր դեպքում հանդիսանում է առուվաճառքի պայմանագիր.
Քաղաքացի հանդիսանում է նշված անշարժ գույքի սեփականատիրոջ առաջին հերթի ժառանգը,
Սահմանված կարգով տվել է լիազորագիր, որպեսզի փաստաբանը կարողանա հարցմամբ ստանա անհրաժեշտ փաստաթուղթը
Փաստաբանական գրասենյակի կողմից ուղարկվել է գրություն` նշված առուվաճառքի պայմանագրի պատճենը տրամադրելու խնդրանքով
Ի պատասխան ուղարկված հարցման` Դավթաշեն տ/ս կողմից տրամադրվել է ԱԲ-7843 /29.11.11/ տեղեկանքը, որտեղ նշված է, որ
Առուվաճառքի պայմանագրի լուսապատճենի տրամադրումը չի թույլատրվում:
Նշված գրությամբ ստորաբաժանման կողմից խախտվել են մի շարք նորմատիվ իրավական ակտեր. Մասնավորապես
Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի
Հոդված 4 Վարչական մարմինները պարտավոր են հետևել օրենքների պահպանմանը:
Հոդված 55. Գրավոր վարչական ակտին ներկայացվում են հետևյալ պահանջները.
ա) վարչական ակտն իր բովանդակությամբ պետք է համապատասխանի դրա ընդունման համար օրենքով սահմանված պահանջներին, նշում պարունակի այն բոլոր էական փաստական և իրավաբանական հանգամանքների վերաբերյալ, որոնք վարչական մարմնին հիմք են տվել ընդունելու համապատասխան որոշում.
Այսինքն ստորաբաժանման աշխատակիցը և նրա գործունեության նկատմամբ վերահսկողություն իրականացնող անձը մինչ այժմ չեն կիրառում օրենքով հստակ ամրագրված պարտավորությունը` նշել այն իրավական ակտը, նորմը, որի հիման վրա մերժվում է քաղաքացուն տրամադրել իր իրավունքը. Այլապես, ինչպե՞ս հասկանալ լուսապատճենի տրամադրումը չի թույլատրվում արտահայտությունը- չի թույլատրվում, որովհետև իրենք են այդպես որոշել, կամ ինչ որ մեկը կարգադրել է նման կերպ պատասխանել հարցումներին ..
Հոդված 57. Գրավոր կամ գրավոր հաստատված վարչական ակտը պետք է պարունակի հիմնավորում, որում պետք է նշվեն համապատասխան որոշում ընդունելու բոլոր էական փաստական և իրավական հիմքերը:
Վարչական մարմնի հայեցողական լիազորությունների իրականացման արդյունքում ընդունված վարչական ակտի հիմնավորումից պետք է պարզ լինեն այն նկատառումները, որոնց հիման վրա վարչական մարմինն ընտրել է տվյալ լուծումը:
Գույքի նկատմամբ իրավուքների պետական գրանցման մասին ՀՀ օրենքի Հոդված 11 սահմանում է անշարժ գույքի պետական միասնական կադաստրի տեղեկատվության մատչելիությունը
Անշարժ գույքի պետական միասնական կադաստրի տեղեկատվության ազատությունը սահմանափակվում է պետական, ծառայողական կամ օրենքով պահպանվող այլ գաղտնիք պարունակող տեղեկությունների սահմանափակ մատչելիությամբ:
2. Անշարժ գույքի պետական միասնական կադաստրի՝ պետական կամ ծառայողական գաղտնիք պարունակող տեղեկությունները տրամադրվում են «Պետական և ծառայողական գաղտնիքի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով սահմանված դեպքերում և կարգով:
Պետական քարտեզագրագեոդեզիական ֆոնդի տեղեկատվության մաս կազմող՝ անշարժ գույքի պետական միասնական կադաստրի տեղեկությունները տրամադրվում են Հայաստանի Հանրապետության կառավարության սահմանած կարգով:
3. Պետական գրանցման գործառույթի իրականացման արդյունքում գրանցում իրականացնող մարմնի կողմից ստեղծված, հավաքագրված, այդ թվում նաև` գրանցման համար ներկայացված, ինչպես նաև անշարժ գույքի գույքագրման փաստաթղթերում առկա տեղեկատվությունից` անկախ դրա նյութական կրիչի (այսուհետ` իրավական կադաստրի տեղեկատվություն), ֆիզիկական անձանց անձնական և ընտանեկան, ինչպես նաև իրավաբանական անձանց առևտրային գաղտնիք չեն համարվում հետևյալ տեղեկությունները`
1) գույքի նկատմամբ իրավունքների և սահմանափակումների պետական գրանցման միասնական մատյանում գրառված տեղեկությունները.