Ճիշտ մշակված և գրանցված ապրանքային նշանը (ինչպես հաճախ նաև օգտագործում են լոգոն կամ բրենդը) արժեքավոր ներդրում է բիզնեսի համար։ Որոշ ընկերությունների համար այն կարող է լինել իրենց ամենաարժեքավոր ակտիվը։
Հանրահռչակ ապրանքային նշանների արժեքները կազմում են միլիարդավոր դոլարներ։
Ապրանքային նշանը գրանցելու համար անհրաժեշտ է.
ա) դիմում ապրանքային նշանի գրանցման մասին, որում նշվում են հայտատուն և նրա գտնվելու կամ բնակության վայրը.
բ) հայտարկվող նշանի պատկերը և դրա նկարագրությունը, այդ թվում՝ գույնի և գունային համակցության.
գ) ապրանքների և ծառայությունների միջազգային դասակարգման դասերին համապատասխան խմբավորված այն ապրանքների ցանկը, որոնց համար խնդրարկվում է նշանի գրանցումը։
Հայտին կցվում են`
ա) հայտ ներկայացնելու և փորձաքննություն անցկացնելու համար սահմանված չափով պետական տուրքի վճարման անդորրագիրը.
բ) արտոնագրային հավատարմատարի կամ ներկայացուցչի իրավասությունը հաստատող փաստաթուղթը (լիազորագիրը), եթե հայտը ներկայացվում է նրա միջոցով։
Google բրենդի արժեքը $109.5 միլիարդ դոլար է.
Apple բրենդի արժեքը $107.1 միլիարդ դոլար է,
Amazon բրենդի արժեքը $106.4 միլիարդ դոլար |